GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Hol található az üzlet?
Üzletünk címe 1073, Budapest Kertész utca 43. 


Hogyan van ma nyitva az üzlet?
Nyitvatartás: 
Hétfő bejelentkezés alapján
Kedd 11:00-18:00
Szerda 11:00-18:00
Csütörtök 11:00-19:00
Péntek 11:00-19:00 
Szombat 12:00-16:00
Vasárnap zárva 


Kaphatok több információt a termékről?
Termékeinkre jellemző információkat a webshopban, a "Kiváncsi vagy a részletekre?", valamint a "Szeretnél többet tudni?" fülre kattintva tudsz elérni. 
Ha termékeinkről további információra van szükséged, kollégáink a shop@petrity.com címen állnak rendelkezésedre!


Tudnának terméket ajánlani nekem?
Kollégáink szívesen segítenek kiválasztani a legmegfelelőbb darabot, ami színben és méretben is tökéletesen passzol. 
Kérünk, hogy ehhez vedd fel velünk a kapcsolatot a shop@petrity.com címen.


Meg tudnák nézni, hogy készleten van-e az egyik termék?
Kollégáink szívesen segítenek a készleten lévő termékek informálásában.
Nyitvatartási időben telefonon (+36202876819), valamint e-mailben (shop@petrity.com) tudnak bővebb tájékoztatást adni meglévő darabjainkról.


Megtudhatnám az egyik termék árát?
Termékeink árát megtalálod webshopunkban, azonban ha bizonytalan vagy kérünk, hogy vedd fel kapcsolatot kollégáinkkal, akik segítenek beazonosítani a terméket.
Nyitvatartási időben telefonon (+36202876819), valamint e-mailben (shop@petrity.com) tudnak bővebb tájékoztatást adni a termékek áráról.


Tudok most vásárolni?
Azonnali vásárlásra budapesi üzletünkben van lehetőség, a webshopon keresztült rendelt termékek elkészítésének határideje 15 munkanap.


Írtam e-mail, de nem kaptam választ. Mi a teendőm?
Kollégáink az e-maileket folyamatosan dolgozzák fel, ha 24 órán belül nem kapsz választ e-mailedre kérünk, hogy küldd el újra e-mailedet vagy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon (+36202876819), hogy mihamarabb a rendelkezésedre álljunk.


Rendeltem egy terméket, mikor kapom meg?
Termékink gyártási határideje 15 munkanap. A termék gyártásba kerüléséről, valamint a gyártás befejezéséről státuszfrissítést küldünk Számodra, amit nyomon tudsz követni weboldalunkon. 
Amennyiben termékünket nem tudjuk 15 munkanapon belül elkészíteni, azt a rendelés leadását követően jellezzük.


Mi a rendelés menete?
A kiválasztott termék megrendelését követően egy automatikus e-mailt fogsz kapni, melyben megtalálod a személyes adataidat, a szállításra és számlázásra vonatkozó információkat, valamint a fizetésre vonatkozó információkat. A termék vételárának kiegyenlítését követően kezdődik meg a gyártás, ennek a folyamatát az e-mailben található "KÖVETEM" gomb segítségével figyelheted. A termék elkészülését követően a kiválasztott átvételi módnak megfelelően kiszállítjuk vagy üzletünkben személyesen átvehető lesz. Amennyiben kérdésed merülne fel a rendelés menetéről kérünk, hogy nyitvatartási időben telefonon (+36202876819), valamint e-mailben (shop@petrity.com) vedd fel velünk a kapcsolatot, ahol kolléganőink tudnak bővebb tájékoztatást adni.


Milyen típusú fizetési lehetőségeket lehet használni?
A webshopon keresztül rendelt termékeket banki átutalással tudod fizetni. 


Hol találom meg a számlát?
A kiállított számlát a termék mellett fogod megtalálni, mind személyes átvétel, mind szállítás esetén.


Milyen szállítási lehetőségek vannak? 
A kiszállítást a GLS Futárszolgálat segítségével végezzük.


Át tudom venni személyesen a táskát?
Igen, budapesti üzletünkben személyesen át tudod venni a megrendelt terméket. A termék elkészüléséről, valamint az átvétel pontos dátumáról e-mailben értesítünk vagy a "KÖVETEM" gomb segítségével Te is ellenőrizni tudod.


A megrendelésem állapotáról érdeklődnék.
Hogy interaktívvá tegyük rendelésedet, ezért megalkottuk azt a felületet, ahol napra készen nyomon követheted, hogy milyen státuszban van a rendelésed. A "KÖVETEM" gombot a rendelésed leadását követően érkezett e-mailben találod. Ha további kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban nyitvatartási időben telefonon (+36202876819), valamint e-mailben (shop@petrity.com) kolléganőink tudnak bővebb tájékoztatást adni.


Küldhetek visszajelzést?
Hálásak vagyunk minden visszajelzésért, örömmel fogadjuk ezeket. Kérünk, hogy a shop@petrity.com címre küldd ezeket.


Milyen szabályok vonatkoznak a termékek visszaküldésére?
A webshopban rendelt termékek esetében 14 napon belül jogod van bármilyen okból, indoklás nélkül elállni a vásárlástól. (Bővebb információkat a visszaküldéssel kapcsolatban itt találsz:)


Monogramoztatni szeretném a táskámat, van rá lehetőség?
Igen, szeretnénk, hogy termékeinket még személyre szabottabban adjuk át, így a rendelésnél lehetőség van a monogram megrendelésére is, ami a mi ajándékunk a vásárlóink számára. (Bővebb információt a monogramozással kapcsolataban itt találsz: )


Egyedi táskát szeretnék rendelni, hogyan tudok? 
Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, így szeretnénk, hogy a tökéletes terméket tudjuk elkészíteni Neked. Ha szeretnéd, hogy a megrendelt táska teljesen egyedi legyen kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot nyitvatartási időben telefonon (+36202876819), valamint e-mailben (shop@petrity.com), ahol kolléganőink tudnak bővebb tájékoztatást adni.


Milyen más márkákat találok meg az üzletben?
Üzletünkben a P ET R T I T Y márkán kívül más márkákat is forgalmazunk:

  • Balilla kiegészítőket
  •  Luiza ékszereket
  • Blanche natúrkozmetikumokat.