Rólunk

A márkáról

A PETRITY márka 2012-ben látta meg a napvilágot. A kezdetben autodidakta módon felépülő brand gyorsan belopta magát a nők szívébe és került a köztudatba. A márka tervezője Petrity Dorka közgazdászként diplomázott, tanulmányai során pedig már elkezdte építeni a saját táskabirodalmát. Termékeinek megalkotását egyfajta önkifejezésnek használja, célja, hogy minőségi, letisztult darabokat készítsen elérhető áron. 

"A kollekciókra visszatekintve mindig tudom, hogy milyen volt az aktuális lelki állapotom, tökéletesen tükrözik azt. Nincs két egyforma darab, nincs két hasonló koncepció, ám táskáim jellemvonásai végig kísérik az elmúlt évek kollekcióit". 

Termékeink kizárólag minőségi alapanyagokból, gondosan válogatott bőrökből készülnek. Fontosnak tartjuk, hogy táskáink között mindenki megtalálja a számára tökéletes darabot. Termékeink különlegessége, hogy a táska elején található borítéktáska lepattentolható, minden kollekció kompatibilis egymással, így egyedileg alkothatod meg a saját táskapalettádat. 

"A lecsatolható borítéktáska ötlete egy kutyasétáltatás alkalmával jutott eszembe, ugyanis nem akartam magammal cipelni a táskámat. Arra gondoltam, hogy mennyivel egyszerűbb lenne csak a zsebet magammal vinnem. Másnap meg is terveztem az első lepattentolható borítéktáskát, ami azóta is meg van."

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy vásárlóinkkal különleges kapcsolatot ápoljunk. Szeretnénk, ha termékeink tulajdonosai is a csapatunk tagjainak éreznék magukat, hiszen velük együtt válik tökéletessé minden kollekciónk. Szeretnénk táskáikat még személyesebbé tenni, ezért saját monogramjukkal is ellátjuk azokat. Darabjaink azon kívül, hogy minőségiek és letisztultak, teljesen személyre szabottak, így mindenki megtalálja a számára tökéleteset. 

"Szeretem, hogy név szerint ismerem rengeteg vásárlónkat. Jó érzes találkozni azokkal a nőkkel, akiknek a táskákat tervezem, hasznos beszélgetések és jó tanácsok cserélnek gazdát egy-egy ilyen találkozás alkalmával. Nem tömegtermékeket szeretnék gyártani, hanem olyan darabokat, amik közül mindenki megtalálja a számára tökéleteset." 

 



A csapatról


Petrity Dorka - tervező 

"Számomra a márka a világ. Ezek a táskák megmentették az életemet. Őszinte és közvetlen embernek tartom magamat és úgy gondolom, hogy a mai világban fontos, hogy ne csak a látszatnak éljünk. Célom, hogy maradandót alkossak és egy olyan márkát vezessek, amire büszke vagyok. 20 évesen kezdtem el egy olyan vállalkozást építeni, amihez kezdetben nem értettem, mára már az egész életemet ez teszi ki, teljesen hozzám nőtt. Büszke vagyok arra, hogy egy olyan csapatot tudok magam mögött, akik szívvel és lélekkel végzik a feladatukat és számukra is éppolyan örömöt jelent egy-egy új darab megszületése, mint nekem."

Grubits Patrícia - márka menedzser 

"Végzettségem szerint tervező és reklámgrafikus vagyok, ám mindig is érdekelt a divat világa, a PETRITY márkát pedig már a kezdetektől végig kísérem, hiszen többször voltam már a kollekciók kampányainak reklámarca. Amikor Dorkával a márka építésről beszélgettünk egy vacsora alkalmával, nem volt kérdés számomra, hogy belevágjak e, hiszen a szívemen viselem a márka sorsát és mint menedzser az a célom, hogy olyan márkát koordináljak, ami hazai és nemzetközi piacon is megállja a helyét. "

Szomolányi Lívia - értékesítési menedzser

"Szeretek emberekkel dolgozni és mint minden nő, szeretem a letisztult, kifinomult táskákat. Mint a márka egyik tulajdonosa fontos számomra, hogy részt vegyek a csapat mindennapjaiban, együtt építsük ki az előttünk álló utat. Izgalmas kihívás megismerni új területeket, új országokat, ahol szívvel-lélekkel tudom képviselni a márkánkat."

Hasenfratz Ora - fotós 

"Dorkával munka miatt ismerkedtünk meg több, mint hat évvel ezelőtt, már az első fotózás alkamával egymásra hangolódtunk. Azóta hivatalosan is a márka fotósaként együtt dolgozunk az összes kampányon. Nem csak a munkában értjük meg egymást, hanem a magánéletben is nagy közöttünk az összhang, így egy-egy fotózás számunkra kikapcsolódás, fél szavakból is megértjük egymást és tudjuk mire gondol a másik. Izgalmas kihívás a világ több táján fotózni a termékeket és összhangot teremteni a divat és a művészet között."